[D66] Discriminatie: Afriyie ontvangt dreigbrief (2)

R.O. jugg at ziggo.nl
Mon Jun 22 09:21:25 CEST 2020

Die 'kutneger' zit inmiddels zelf tussen de oren van dr. MAF. Net als
het geval Hirsi Ali. Kwestie van doelgroep kiezen... Ik vraag me af of
Fluks inmiddels tot extreem-rechts is toegetreden of dat het gewoon
dommigheid is (beide sluiten elkaar niet uit). Waarom kies je je
vijanden niet beter uit?

--
Forum http://adynaton.nl