[D66] Sigrid Kaag wil D66 leiden: Een atypische politicus, in de ban van het grotere verhaal | trouw.nl

R.O. jugg at ziggo.nl
Sun Jun 21 20:36:48 CEST 2020

https://www.trouw.nl/politiek/sigrid-kaag-wil-d66-leiden-een-atypische-politicus-in-de-ban-van-het-grotere-verhaal~b51b5ac6/

Wilma Kieskamp
21 juni 2020, 17:14

[...]

“Het zijn onzekere tijden. Allemaal zoeken wij houvast, een gezamenlijke
basis. En al heb ik niet alle antwoorden, één ding weet ik zeker: het
moet anders. Het moet beter. Het is tijd”, schrijft Kaag. Ze wil de
verdeeldheid in de samenleving doorbreken. Verder zegt ze een einde te
willen maken “aan de uitsluiting die te veel mensen ervaren” en de rol
van Nederland in Europa versterken. “Weer echt met een open blik naar de
wereld te kijken”.

--
Forum http://adynaton.nl