[D66] Zaak Halsema: Debat in de Gemeenteraad van Amsterdam (3)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Jun 10 18:05:50 CEST 2020

Een betere link naar het debat: https://amsterdam.notustream.nl (de
andere ging voortdurend plat omdat half Nederland schijnt mee te
kijken). Momenteel is er geschorst voor de dinerpauze.

Om 17:00 begon de tweede Black Lives Matter demonstratie in Amsterdam -
wellicht dat het debat om die reden werd geschorst - voor het geval het
tijdens het debat opnieuw uit de hand zou lopen ? Nagenoeg alle teksten
op de demonstratieborden zijn gesteld in het Engels. Het wordt
uitgezonden door de lokale zenders AT5 en NH. Terwijl ik dit intik, is
er een ex=bajesklant aan het brallen die thans in de Heere is.

...enfin, Femke Halsema in de rol van Rita Verdonk...

Dat van de visie op homofobie van Afriyie deteert van 2 jaar
geleden en staat op,

https://www.nrc.nl/nieuws/2018/02/09/ik-vecht-tegen-mijn-homofobie-a1591646
alwaar,
   Toen ik me ervan bewust werd dat twee mensen van hetzelfde
   geslacht op elkaar verliefd kunnen worden, kon ik mijn
   afschuw niet uit mijn gedachten wissen. Ik was in de war
   en boos tegelijkertijd. Want ik was ervan overtuigd dat
   het een duivelse handeling was die veroordeeld moest
   worden, voordat het te laat was voor de mensheid.
Waarna een verward relaas hoe hij stoeit met een probleem dat het zijne
niet is en waarin een sociale stoornis en meneer pastoor langskomen.