[D66] Virusbom demonstraties

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Thu Jun 4 12:12:45 CEST 2020

De meeste Amsterdammers hebben de pest aan manifestaties in hun stad. Ik
ook. Als ik weer eens een demonstratie tegenkom, dan kijk ik louter hoe
ik er met m'n fiets omheen kan rijden - het laatste wat ik doe is kijken
waar het nu weer over gaat. Demonstreren is prima maar voor
niet-gelovigen even vervelend als al die opengebroken straten in
Amsterdam.

Thans hebben we de landelijke Covid-19 parade van KOZP (een kreet die
doet denken aan een concentratiekamp). Kennelijk is men er op gebrand om
een tweede Covid-19 golf te doen veroorzaken - na Amsterdam, Den Haag,
Groningen en Rotterdam zijn nu Almere en Utrecht aan de beurt om opnieuw
geinfecteerd te worden. Zoiets is natuurlijk geen toeval, hier is over
nagedacht. Kennelijk beschouwt KOZP het sterven van mensen als
toelaatbaar actiemiddel. In Parijs en Stockholm werden soortgelijke
demonstraties door de politie afgebroken; ook in Berlijn en Londen waren
er demonstraties.

Net als bij hun anti-zwarte-pieten gedoe wordt men hierbij gesteund door
de media, politici en rechters. Als de media weer eens een KOZP-gelovige
aan het woord laten dan valt op dat deze zit te raaskallen als een
paranoide schizofreen (d.w.z. bang zij voor eigen waandenkbeelden) en
daarbij buitenstaanders de nek wenst te breken getuige de Covid-19
slogan: 'I cannot breathe' - hoe perfide kan een beweging wel niet zijn
?

Waarom worden KOZP-manifestaties niet verboden ? Dit had al jaren
geleden moeten gebeuren toen men perse op dezelfde dag op dezelfde plek
wilde demonstreren al waar kinderen jaarlijks hun Sint en Piet
binnenhalen (andere dag en plek moet weer wel kunnen). En thans houdt
men nota bene z'n eigen intocht terwijl er een pandemie woedt (Sint en
virus staan beide voor Mercurius, de onschuldige burger voor Apollo, en
corona voor een zonsverduistering) - geen wonder dat men hiervan verward
geraakt. Dit gaat immers over Satan (net als de leuze 'Black Lives
Matter', trouwens).

Dit is de grootste gekte sinds WO-II, de KOZP-haat getuigt opnieuw van
diepe minachting voor de burger. Eigenlijk is men zelf geen haar beter
dan een agent die doelbewust een arrestant laat stikken.

De vraag zij hoeveel mensen nu weer moeten sterven.