[D66] Zweden maakt corona-draai: Hoogste mortaliteit ter wereld (Wuhan Coronavirus 2019-nCoV #210)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Jun 3 11:01:53 CEST 2020

De Telegraaf, een uur geleden,
> Zweden maakt corona-draai: Hoogste mortaliteit ter wereld (...)
> virusexpert Anders Tegnell, die tijdens de crisis een soort
> cultstatus verwierf

He he, dit merkte ik hier weken geleden al op. Kwestie van
een beetje inlezen in het onderwerp.

Waarom wordt dit soort kwakzalvers niet aangepakt ? Waarom
doet niemand ooit iets ? Waarom is Halsema vandaag nog steeds
burgemeester van Amsterdam ? Waarom komt ze nog steeds weg met
haar leugen over het aantal demonstranten ? Waarom komt een
verwarde gek als Afriyie uberhaupt nog op de radio ? Waarom
heeft de Tweede Kamer het nooit over een virus maar zitten de
politici louter hun eigen stikpaardjes te bereiden alsof er
niets gebeurd is ? Waarom duikt de regering voortdurend weg
achter zogenaamde deskundigen in plaats van zelf eens iets te
lezen ? Men had al lang beter kunnen weten.

De leugen is nog nooit zo groot geweest als vandaag.