[D66] Virusbom demonstratie: Amsterdam (2)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Jun 3 08:59:40 CEST 2020

Ik, gisteren over het aantal demonstranten dat zich gemeld had,
> Van te voren hadden 2100 mensen laten weten (geen 400) dat ze
> naar de demonstratie op de Dam in Amsterdam zouden gaan.

Gisteravond dekte het NOS Journaal zich in door exact hetzelfde aantal +
bron te noemen.
Kijk maar op (1:45-2:00),
   https://www.npostart.nl/nos-journaal/02-06-2020/POW_04508340
alwaar men een (inmiddels verwijderd) Twitterbericht laat zien van,
   https://twitter.com/kingoflevant/
waarin de 2100 gewoon staat,
   2,1 K going or interested, including [gecensureerd door NOS
   journaal] and 15 others

Conclusie: Iedereen liegt weer eens.

ls de Motie van Wantrouwen tegen Halsema het niet haalt en er vervolgens
een tweede coronagolf plaatsvindt, getriggerd door deze manifestatie van
de anti-zwarte-pieten-sekte, dan breekt geheid de pleuris uit. De keuze
tussen zwarte piet en de dood door Covid-19 is immers snel gemaakt.

Sekteleider Jerry King Luther Afriyie viel gisteren op de radio te
beluisteren,
   Met het Oog op Morgen (24:00)

https://www.nporadio1.nl/nos-met-het-oog-op-morgen/uitzendingen/878563-2020-06-02
Het ging over de besmetting met Covid-19 en demonstranten die zich al
jaren gecriminaliseerd voelen. Er was geen chocola van te maken waar hij
het over had, trouwens. Plotseling ging het over stoplichten en zo. 't
Is toch wat met die sekteleiders...