[D66] proefkonijn

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Jul 17 10:26:18 CEST 2020

  Antid Oto <jugg at ziggo.nl> schreef,
> Ik neem aan dat coronajunkie Fluks als eerste proefkonijn wil zijn voor
> een evt. coronavaccin.

De jaarlijkse griepprik sla ik altijd over maar zo'n coronaprik zie ik
wel zitten.

Overigens vind ik het schande dat men niet mag weten of men reeds corona
heeft gehad zonder het zelf te weten en dus immuun zij. Dan zou het
leven er op slag een stuk simpeler op worden.

Niemand weet wat - zo'n beetje al het gebazel van het RIVM en de WHO is
inmiddels door de feiten achterhaald geworden (en daarmee het
zombie-gedoe van een kabinet dat zich achter deze 'experts' verschuilt).
Die staafdiagrammenmaker van het RIVM gaat zelfs met mondkapjes op
vakantie...

Ik heb in de supermarkt inmiddels een pakje mondkapjes gekocht maar het
niet opengemaakt. Wellicht nodig voor de tweede golf, wellicht nodig als
men weer met de fiets de trein in mag ?

Die touristen-ellende komt overigens weer aardig op gang. Hier hebben we
nota bene die pandemie aan te danken.