[D66] Wuhan Coronavirus 2019-nCoV (11)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Thu Jan 30 08:32:02 CET 2020

Ik, afgelopen dinsdag, over landen in Europa waar het 2019-nCoV is
opgedoken,
> Het NOS journaal zit de zaak weer eens flink te bedonderen (wat
> anders ?). Men wil ons doen geloven dat er 3 patienten in
> Frankrijk zijn en 1 in Duitsland. Dit is een politiek-correcte
> leugen: Het virus steekt momenteel overal in Europa de kop op.
> Ik meen in Finland, Oostenrijk, en Spanje.

Gisteren gaf Nieuwsuur/NOS Journaal (na 4 dagen gelogen te hebben),
   https://www.npostart.nl/nieuwsuur/29-01-2020/VPWON_1310692
dan toch eindelijk toe dat het virus ook in Finland aanwezig is.
Vraag is uiteraard waarom dan toch zo'n leugen. Waarom doet VWS
niets, waarom bevraagt de Kamer de minister niet waarom men
niets doet, waarom doet het RIVM niets, waarom doet de WHO niets ?

Thans is het waarschijnlijk al te laat om nog iets te doen. Elke
2 dagen neemt het aantal patienten immers met een factor 2 toe.
Met dit tempo is over een paar weken de ganse wereldbevolking
besmet en zijn er pakweg 100 miljoen doden. Klaar ben je.

Het is een schande hoe politiek-correcten zich thans misdragen.
Het NOS Journaal zond wel klimaatpropaganda uit (over een
overstroming, 25 jaar geleden, in Nederland) en besteedde veel
zendtijd aan 75 jaar bevrijding van Auschwitz (we mogen nog
steeds niet weten waarom de Nazi's Joden naar de gaskamer
stuurden - om de Joodse Vrijmetselarij uit te roeien: De ware
betekenis van antisemitisme) maar hield het 2019-nCoV van ons
weg. Inmiddels komt men hierop terug maar nu lijkt het hiervoor
te laat.

Marc Fluks, Amsterdam