[D66] Wuhan Coronavirus 2019-nCoV (7)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue Jan 28 09:50:23 CET 2020

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> Geen noodzaak om de hysterie te voeden, mafketel.

Ik hield me juist zo voorbeeldig in. Zoals gewoonlijk baseer ik mij
slechts op feiten.

Waar het mij om gaat: Op het moment dat zich iets echts aandient (een
vooralsnog niet te beheersen virus-uitbraak) dan kijkt men weg en
wanneer het gaat om iets dat louter in de verbeelding speelt (klimaat)
dan loopt men ermee weg en moet de ganse wereldbevolking verplicht
meespelen. De WHO krijgt momenteel flink op haar donder van virologen en
het RIVM-advies, dat achter dezelfde WHO wegduikt, is ronduit
gevaarlijk. Men moet uiteraard alles doen om verdere verspreiding te
voorkomen en wetenschappelijk onderzoek te doen.

Het NOS journaal zit de zaak weer eens flink te bedonderen (wat anders
?). Men wil ons doen geloven dat er 3 patienten in Frankrijk zijn en 1
in Duitsland. Dit is een politiek-correcte leugen: Het virus steekt
momenteel overal in Europa de kop op.

Meer info over de aanpak van 2019-nCoV in Europa staat op,

https://www.ecdc.europa.eu/en/sources-updated-information-2019-ncov-eueea-countries