[D66] Hongarije sluit grenzen

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon Aug 31 09:40:33 CEST 2020

Ik, eerder,

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> Vuile fascist.

Orban in een nationalist - wellicht dat hij daarom eerder de grens sluit
voor zowel immigranten als touristen die Hongaren met een virus zouden
kunnen besmetten. Nederland doet dit niet omdat ons land slaafs achter
de EU blijft aanlopen, ongeacht de gevolgen die dit voor de bevolking
heeft.

Wat fascisme betreft: Worden de coronarellen veroorzaakt door fascisten
- zoals de media ons willen doen geloven - of juist door extreem-linkse
antifas's ? Voor mij zijn de twee altijd al hetzelfde geweest, trouwens.
Ze worden wat mij betreft veroorzaakt door een oerzwakke overheid die
weigert om ook maar iets te doen. Mensen pikken zoiets niet en willen
dat hun leven weer wordt als voor de pandemie. Radicalen grijpen dan hun
kans. Zoiets zal het wel zijn.

Als de overheid iets zou doen, dan was er wat dit betreft niets aan de
hand.