[D66] 2Doc: Piketty

R.O. jugg at ziggo.nl
Wed Aug 26 11:01:54 CEST 2020

Uitstekende docu, echter niemand luistert naar Piketty, zeker niet in
het klote Nederland. De hollanders zijn te achterlijk om progressieve
taxatie op kapitaal in te voeren. Rutte onlangs: "je kunt geen banen
hebben en tegelijk Piketty". Dat is het niveau waarop de hete brei
afgeserveerd wordt door liberalen. En ik denk zo dat Koolmees, dat
varken, het ook niet in het verkiezingsprogramma zal zetten omdat
volgens hem het niet op de Nederlandse situatie van toepassing zou zijn
*). Wat een smerige leugen is natuurlijk.

*)
https://vanmierlostichting.d66.nl/idee-jaargangen/idee-edities-2014/idee-nr-6-a-divided-world/koolmees-piketty-mania/