[D66] New Zealand To Put COVID-19 Patients Into Mandatory Quarantine Camps

R.O. jugg at ziggo.nl
Sun Aug 23 12:25:30 CEST 2020

Overheidsdwang en geweld kan ook heel ver gaan.

Het idee van 'volksgezondheid' rechtvaardigt niet zulke draconische
maatregelen. Dan zit je op een heel gevaarlijke glijdende schaal. Het
zou me niets verbazen dat NZ en Australië nu de testgrond is van de
globalisten, om te kijken hoe ver ze kunnen gaan met hun iatrofascisme.

De volgende stap is om geheel gestript te worden van de burgerrechten
als je niet meewerkt aan verplichte vaccinatie. Dan zijn we aanbeland
bij het Vernichtungslager, waar covid patiënten, anti-vaxxers,
nonconformisten en politieke tegenstanders gewoonweg buiten de
jurisdictie worden geplaatst om weg te rotten. De hedendaagse homo sacer
dus, die net als de krankzinnigen in de 19e eeuw levenslang
geïnstitutionaliseerd en in barbaarse omstandigheden aan de ketting
gelegd worden.

Dat orwelliaans spookbeeld dreigt nu weer op te komen, ook met het oog
op de verdere escalatie van de klimaatcrisis. Om iets anders gaat het
niet. Het gaat om populatiemanagement niet om volksgezondheid.