[D66] Gates Pushes Experimental Technology on Seven Billion Humans

R.O. jugg at ziggo.nl
Fri Aug 21 03:10:50 CEST 2020

On 20-08-2020 23:27, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> R.O. <jugg at ziggo.nl>,
>
> Robert Kennedy (zoon van) is net als Mikovits zelf extreem gevaarlijk.

Artikel lezen voordat je oordeelt. Er wordt gesproken over een
experimentele en controversiële techniek.

> Ze slepen wetenschappers voor het 'Vaccine Court' en verliezen alle zaken.

Nee, niet alle: 1.2 compensaties per miljoen vaccinaties.

> https://en.wikipedia.org/wiki/National_Vaccine_Injury_Compensation_Program

Is daar een Nederlands equivalent van?

> Kennedy wil dat kinderen niet worden ingeent. Aan vaccins zijn immers
> adjuvantia toegevoegd.

Ik begin ook zo mijn gerede twijfel te krijgen over vaccinaties en hun
schadelijkheid maar dat wil nog niet zeggen dat ik een anti-vaxxer ben.
Weet er te weinig van. Ik ga in elk geval geen Covid vaccin halen, daar
geloof ik niet in.

Deze zijn of op alluminium- of op kwikbasis

https://www.rivm.nl/thiomersal-in-vaccins

> Fauci staat aan de goede kant.

Blijkt uit? Wie zich inlaat met Bill Gates laat nogal verdenkingen op
zich. Het CDC zou best eens corrupt kunnen zijn met al die geldstromen
en conflicts of interests. Het is immers de VS.

> Mikovits geeft op hem af om haar mislukte
> carriere als wetenschapster te verklaren. Deed ze al voordat dat
> Covid-19 gedoe speelde. Zogenaamd was ze een briljant kanker en
> HIV-wetenschapster en zogenaamd was Fauci haar grote sta-in-de-weg.
> Kanker is voor mensen als Mikovits echter geen ziekte,

Je kan je beter afvragen waar we kanker van krijgen (industrie) en of
iatrogenese daar een rol in speelt. Dat Rockefeller het cancer institute
oprichtte om de rol van zijn Standard Oil en de industriële
petroleum-gebaseerde drugs te verdoezelen komt in de docu ook naar
voren. Ook hier is het medisch bedrijf weer contraproductief (Illich).

https://cancer.uams.edu/