[D66] Plandemic

R.O. jugg at ziggo.nl
Thu Aug 20 21:44:32 CEST 2020

https://commonsensetv.nl/mark-rutte-stort-honderden-miljoenenen-aan-bill-gates-who-en-unicef/

  Mark Rutte stort 325.000.000 naar Bill Gates, WHO en Unicef voor
  “immunisatie”

  * Danny
  * 08/06/2020
  * 09:26
  * 6 Comments

*UPDATE: Video is nu ondertiteld.*

…maar van echte goedkope oplossingen wil geen enkele EU-leider iets weten.

*NineforNews <https://www.ninefornews.nl/> bericht:*

*Tijdens de Global Vaccine Summit is donderdag 8,8 miljard dollar
opgehaald voor GAVI, een samenwerkingsverband van onder meer Bill Gates,
de WHO en Unicef. Dit samenwerkingsverband wil een grote rol spelen bij
de ontwikkeling van een coronavaccin.*

Wereldleiders dreunden voorgekauwde teksten op en vertelden hoeveel geld
ze in de GAVI-kas zullen storten. Ook onze eigen premier Mark Rutte, die
geregeld ontmoetingen heeft met Gates, kwam aan het woord.

*Rutte maakte bekend dat de Nederlandse overheid de komende jaren
honderden miljoenen – van uw geld – zal overmaken aan GAVI.*

Oh ja… Frankrijk betaalt/slechts/ 250.000.000 euro…

*/“GAVI speelt een sleutelrol in de coronarespons door ervoor te zorgen
dat ieder toekomstig vaccin toegankelijk en betaalbaar is,” sprak Rutte.
“Ik ben blij te kunnen aankondigen dat Nederland tussen 2021 en 2030 325
miljoen euro beschikbaar zal stellen aan GAVI.”aldus Mark Rutte/*

*/
/*

*/
/*