[D66] Plandemic

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Thu Aug 20 16:46:11 CEST 2020

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> Toch maar Plandemic gekeken. Ik kan het van harte aanbevelen (...)

Alles is gelogen.

De malloot hierachter is ene Judy Mikovits, momenteel de gevaarlijkste
kwakzalver van de VS. In de media (deze keer staan de mainstream media
aan de goede kant) wordt terecht gewaarschuwd voor haar, de
wetenschappelijke pers laat niets van haar beweringen heel, en de
sociale media verwijdert al haar uitlatingen. Deze mevrouw is extreem
gevaarlijk. Ze verzint van alles en hoort eigenlijk in het gekkenhuis
thuis.

Van de week berichte Facebook dat alle referenties naar Mikovits worden
verwijderd (ik meen ook de accounts van degenen die naar haar
verwijzen). Haar Internet-accounts worden eveneens verwijderd. Zelf
beweert ze dat dit soort maatregelen onderdeel zijn van een complot
tegen haar en ze voert aan de lopende band processen (momenteel tegen
CNN). Uiteraard verliest ze alle.

Kijk op,
   https://www.google.com/search?tbm=nws&q=Mikovits
Haar complottheorie-radioprogramma,
   https://www.freedomsphoenix.com/Guest-Page.htm?No=01359
Haar bijbel is momenteel het meest verkochte boek in de VS,
   https://www.skyhorsepublishing.com/9781510752252/plague-of-corruption/
Merk op dat de naam van haar uitgever 'Skyhorse' zij - het sterrenbeeld
Eenhoorn (daar is'íe weer).