[D66] QAnon en vrijmetselaars

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Aug 19 11:23:58 CEST 2020

Volgens,
   https://revu.nl/zoeken?term=complot
bestaat het bewuste artikel niet.

In de Elsevier van gisteren staat er een stuk over (maar geen toegang),

https://www.elsevierweekblad.nl/buitenland/achtergrond/2020/08/de-opmars-van-de-complottheorie-qanon-210611w/

Op,

https://www.nu.nl/tech-achtergrond/6066028/wat-is-qanon-de-complottheorie-die-oorlog-tussen-werkelijkheden-uitlokt.html
staat,
   In een notendop komt het erop neer dat de Democratische Partij
   een deep state (staat binnen een staat) vormt, die als doel
   heeft om president Donald Trump omver te werpen. Op een
   gegeven moment zou Trump ingrijpen om allen die daarbij
   betrokken zouden zijn verantwoordelijk te houden: de storm.

CNN is niet aan te zien wanneer men het over Trump heeft, da's zonder
meer waar. En de Democratische Partij is meer dan stuurloos. Okee, ook
waar.

Meer staat op,
   https://en.wikipedia.org/wiki/QAnon
   https://nl.wikipedia.org/wiki/QAnon

https://innovation.disi.unitn.it/ibict/2019/readings/mandatory/08%20Zuckerman%20%E2%80%94%20QAnon%20and%20the%20Unreal.pdf

Ik kom hier niet veel verder mee dan dat ik weet wat 'stilte voor de
storm' (Calm Before the Storm) betekent ('een storm in een glas water'
betekent overigens 'een kopje thee') en hetzelfde geldt voor de 'Q'.
QAnon begon op 28 oktober 2017, hier zit 10-10-10 in verborgen, da's 2x
555, 2x = xx = passer en winkelhaak; 555=getal van Mercurius. Tja...

Doet wat denken aan vliegende schotels (de eerste vliegende schotel, die
van Roswell, werd 'waargenomen' tijdens de Heliacale opkomst van
Sirius). Hier hebben ook de Jonge Democraten mee getoverd.