[D66] Stemmen per post bij de verkiezingen voor de Tweede Kamer

edebets1 at euronet.nl edebets1 at euronet.nl
Tue Aug 18 21:07:13 CEST 2020

Misschien op afstand electronisch stemmen? Bij aandeelhoudersvergaderingen van beursgenoteerde bedrijven (voor zover op Beursplein 5 genoteerd) is Nederland al erg vooruitstrevend (zie www.abnamro.com/evoting ). Iets dergelijks (met allerlei ingebouwde veiligheden, dus niet door de overheid laten ontwerpen) moet toch voor verkiezigen ook mogelijk zijn ?

Ernst Debets/
Zaanstad.