[D66] All is Lost...

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue Aug 11 09:25:21 CEST 2020

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> Wat Goudsmit ons eigenlijk wilde mededelen kon men uit de zomergastfilm
> concluderen: ALL IS LOST!
> (Maar wie was toch die reddende hand...?)

Gokje: https://nl.wikipedia.org/wiki/De_schepping_van_Adam  ?

Ik heb bijna 5 uur lang zitten kijken. Goudsmit zei exact wat er over
Covid-19 gezegd moest worden. Hij zaagde de poten onder de stoel van al
die zogenaamde experts vandaan (net als Coutinho dit al eerder deed).
Dit zijn dus de echte wetenschappers. Alles niet zo zeker weten en zo.
Tal van wetenschappers zouden gisteren een brief gestuurd hebben aan het
Kabinet waarin ze waarschuwen voor wat het Kabinet met haar RIVM/OMT aan
het doen is. Zal wel weer genegeerd worden.

Zodirect zien we het verschil. Dan is Van Dissel weer te gast in de
Kamer. Dan zien we iemand die alles zeker meent te weten, ook al heeft
hij met zijn RIVM/OMT er tot nu toe steeds naast gezeten. Dan worden er
weer staafdiagrammen vertoond.

Zou hij bekennen dat er 2 tellingen/dag zijn ? Eergisteren waren er weer
700 besmettingen - het aantal dat de media noemen was opnieuw onjuist.
We zitten nu *boven* de 60 duizend besmettingen en niet er *net onder*.
Er wordt opnieuw gelogen. En de Kamer slikt het allemaal maar. Stelletje
schapen.

Tot nu toe beweerden al die zogenaamde experts dat we in de zomer minder
last zou hebben van het coronavirus maar dat het in het najaar terug zou
komen. Maar de 2de golf ontstond in de zomer (ook op het zuidelijk
halfrond en daar is het winter). Men roept maar wat. Want wie roept
hoeft niets te doen.

Marc Fluks, Amsterdam