[D66] FREE Ted Kaczynski !

R.O. jugg at ziggo.nl
Sat Aug 1 05:36:00 CEST 2020

FREE Ted Kaczynski !

"
Toen hem gevraagd werd of hij bang was dat hij gek zou worden in de
gevangenis, antwoordde Kaczynski:

Nee, waar ik me zorgen over maak is dat ik mij in zekere zin aan zou
kunnen passen aan deze omgeving en het hier nog prettig ga vinden en er
geen aanstoot meer aan zou nemen. En ik ben bang dat ik zou kunnen
vergeten als de jaren verstrijken, dat ik mijn herinneringen aan de
bergen en de bossen zou kunnen verliezen, dat is waar ik me echt zorgen
over maak, dat ik die herinneringen kwijt zou kunnen raken en dat ik dat
gevoel van contact met de wilde natuur in het algemeen zou verliezen.
Maar ik ben niet bang dat ze mijn geest zullen breken.—Ted Kaczynski,[2]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Theodore_Kaczynski