[D66] Overreactie

Henk van Lingen henk at vanlingen.net
Fri Apr 10 11:13:43 CEST 2020

Wat is jouw oplossing voor de druk op de zorg, Rene? Wat moet er volgens
jou gebeuren als we met minder lockdown-achtig beleid 5 of 10 duizend IC
gevallen hebben ipv 1 of 2 duizend? Ga jij dan aanwijzen wie wel en wie
niet?  "Sorry het ziekenhuis" is vol lijkt me geen makkelijk hanteerbaar
antwoord richting patienten.

Groeten,

Henk.