[D66] Halsemagate: Halsema moet weg

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon Sep 16 09:09:33 CEST 2019

  Glenn Mellonius,
> Volgens mij mag een verzamelaar gewoon allerlei wapens in huis
> hebben, als het maar officieel onklaar is gemaakt.

Lijkt me ook (met de eveneens aanwezige messen is zoiets natuurlijk
lastig).

Probleem voor Halsema is nu weer dat echtgenoot heeft verklaard dat er
nog wel eens meer aanwezig zou kunnen zijn wat ook niet mag. Hij
probeert haar te helpen maar doet thans exact het tegenovergestelde. Een
derde optie is trouwens dat het pistool van de zoon zelf was.

Beiden, Halsema en Oey, hadden er verstandiger aan gedaan om niets
publiekelijk te verklaren. Nu heeft men de poppen aan het dansen - net
als bij het FvD. Nu ligt alles op straat, blijkt Halsema niet de
waarheid verklaard te hebben en duikt iedereen er op.