[D66] Climatitis: Koudste 6 oktober ooit & klimaatdemonstratie

A.OUT jugg at ziggo.nl
Mon Oct 7 19:45:51 CEST 2019

Nee, paniek is vandaag geen 'PR-dingetje' meer, lobbyist.
Poging tot zelfreflectie? Beterschap. Geen idee wie die 'we' van jou dan
moet representeren.

Ik liep ooit mee in de demonstratie tegen Colin Powell in Maastricht. Ik
heb de beelden nog waar ik op het Journaal was. Sindsdien geen activist
meer geweest...

Beter een Thunberg dan een Grunberg.