[D66] Scientists' Warning bij de Foresight Group, EU Commission (!) | youtube.com

A.OUT jugg at ziggo.nl
Sun Oct 6 10:17:01 CEST 2019

(!)

https://www.youtube.com/watch?v=pMbeYJgH_6g

Scientists' Warning bij de Foresight Group, EU Commission
102.164 weergaven
•17 jan. 2019
2,3K
272

UPFSI
10,7K abonnees
Abonneer u op onze http://ScientistsWarning.TV en deel onze website.
LEES DE PSYCHOLOGISCHE ONDERSTEUNINGSOPMERKINGEN DIE VOLGEN

Deze presentatie van 5 november 2018 werd gegeven aan de 'Foresight
Group' van de Europese Commissie in Brussel, België. De beoordeling van
onze globale vooruitzichten is zeer ernstig. De conclusies kunnen voor
velen verontrustend en misschien zelfs levens veranderend zijn. Maar de
conclusies moeten niet lichtvaardig worden opgevat.

PSYCHOLOGISCHE ONDERSTEUNINGSOPMERKINGEN
Ik heb ervoor gekozen om deze video gedurende tien weken in 'Unlisted'
mode te houden, omdat ik vond dat het voor de meeste mensen een harde
pil zou zijn om te slikken, en dat er emotionele ondersteuning
beschikbaar moest zijn toen ik hem uiteindelijk presenteerde.

Wel, nu is het tijd en ik denk dat de reeks programma's die ik in Polen
op de COP-24 produceerde in zekere zin de emotionele ondersteuning zijn,
vooral die met Greta Thunberg, onze kleine 'waarheidsverteller', die we
in het bijzonder moeten ondersteunen. Dus kijk ernaar en schrijf je in.

De werkelijkheid is een vrij complexe aangelegenheid. Ik ben van mening
dat we een zekere mate van wat energetisch 'verlossing' wordt genoemd,
zouden kunnen bereiken als we (individueel en collectief) 'berouw zouden
tonen' om onze verspillende, misbruik makende gewoonten. Ik  'citeer'
die woorden omdat ik niet wil dat ze de standaard religieuze
interpretaties oproepen. Ik gebruik ze meer in de zin van het moreel en
energetisch opnieuw in balans brengen van onze psyche in harmonie met de
natuurlijke wereld.

Bekijk deze video dus als een 'orakel' van een mogelijk, misschien wel
toekomstig 'orakel'. Neem de vragen die het oproept serieus. Neem ze als
het ware mee naar het 'hart'. Wees dan in je hart ('coeur' in het Frans)
met moed om de toekomst met gelijkmoedigheid tegemoet te treden en
misschien de toekomst te veranderen met je intentie en je hart.

Categorie
Onderwijs