[D66] Van Moorkop naar Kopbal

A.OUT jugg at ziggo.nl
Mon Nov 25 20:39:08 CET 2019

Ik woon sinds een paar jaar weer in Venlo, dat is de facto al Duitsland,
Debets. Ben Venlonaar. Binnen 5 min. ben ik de 'grens' over als ik weer
moet kokhalzen van die hollanders en Hilversum.

Lees Francesco Magris "Die Grenze" :

https://www.hanser-literaturverlage.de/buch/die-grenze/978-3-552-05931-3/