[D66] Nieuwe fascistische omroep

A.OUT jugg at ziggo.nl
Mon Nov 25 07:38:04 CET 2019

(Alsof de fascisten nog niet genoeg aandacht krijgen van Hilversum.)

https://www.welingelichtekringen.nl/media/1283287/uiterst-rechts-wil-eigen-omroep.html

Uiterst rechts wil eigen omroep
Door Gerard Driehuis
25 november, 2019 // 5:17
TweetShareShare+

Je zou het niet denken, maar op uiterst rechts heerst nog altijd de
overtuiging dat de media en vooral de publieke omroep hen niet wil
horen. Journalisten Arnold Karskens en Joost Niemöller, VVD-er Ybeltje
Berckmoes, en acteur en schrijver Haye van der Heyden zijn daarom bezig
met de oprichting van ‘Ongehoord’ omroep voor hen die niet worden
gehoord. Volgens hen laten ook WNL en Powned de echte stem van de
zwijgende meerderheid niet aan het woord. De omroep wil televisie- en
radioprogramma’s gaan maken over onder meer de bezorgdheid om migratie,
‘de zin en onzin’ van klimaatverandering, de Zwarte Pietendiscussie en
met een kritisch geluid naar de Europese Unie. ,,Nederland verandert
langzaam in een heel nauwe maatschappij waarin problemen als
massamigratie niet meer worden benoemd”, zegt Karskens tegen het AD.
,,Wij willen een stem zijn voor mensen die de Nederlandse cultuur hoog
hebben zitten en terugverlangen naar de tijd dat je nog alles kon
zeggen. Zonder politiek correct te hoeven zijn. De authentieke
vrijheidsdrang die in Nederland hoog stond aangeschreven, is heel
beperkt geworden. Ik voel me verplicht daar iets tegen te doen.”