[D66] Mueller report: Gelijkgeschakelde media verspreiden nepnieuws

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue Mar 26 11:12:55 CET 2019

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> Was gangster Trump niet altijd al verdacht? Je kan van zo'n
> persoon niet verwachten ineens de integriteit zelve te zijn.

Zelf vind ik Trump een bullebak maar daar gaat het hier niet om.

Het gaat om de media die doelbewust een foutief beeld van zijn
verkiezingscampagne geschetst hebben (ongeacht of de Russen zich buiten
Trump om iets gedaan hebben of niet).

Als president gaat het er om wat de man doet of laat (ongeacht zijn
verleden als projectontwikkelaar). Dat hij toenadering zoekt tot Noord
Korea (ik vind zoiets prima), zich afzet tegen de economische politiek
van China (ik vind ook dit prima) of de annexatie van de Golanhoogte
door Israel erkent (ik ben mordicus tegen). Dit soort dingen. De een
vind dit en de ander dat maar het laat onverlet dat de mainstream media
doelbewust gelogen hebben met betrekking tot 's mans campagne.

Natuurlijk kan er best iets mis zijn met dat Mueller report maar de
mainstream media gaan er reeds op voorhand van uit dat er iets door de
Minister van Justitie onder het tapijt geveegd wordt. Da's dus raar.