[D66] Duurzaam?

Ernst Debets edebets1 at euronet.nl
Mon Mar 11 19:25:36 CET 2019

Ach weet je Henk,

*	Ik ga met de trein naar m’n werk (Zaanstreek – Utrecht is wat ver op de fiets)
*	Binnen mijn gemeente fiets ik
*	Ik vlieg gemiddeld 1x per 3 a 4 jaar en dan alleen maar intercontinentaal
*	Naar Parijs neem ik de trein (minder reistijd dan vliegtuig)
*	In opdracht van de D66 wethouder duurzaamheid scheiden we braaf ons afval.

Kennelijk ben ik de uitzondering die de regel bevestigt bij D66

Ernst Debets/

Zaanstad