[D66] Timmermans

edebets1 at euronet.nl edebets1 at euronet.nl
Sun Jun 30 20:48:12 CEST 2019

Werd hedenavond op RTL Nieuws ook gewag van gemaakt. Zal alleen niet doorgaan, want Orban en de Polen zijn tegen ivm kritiek die Timmerfrans op hun populistische manier van regeren heeft.

Er zal dus een compromiskandidaat gezocht moeten worden uit een klein EU land. Derhalve geef ik Margarethe Vestager een grotere kans dan Franske.

Ernst Debets/

Zaanstad