[D66] Garmonbozia: PinkPop verklaard (3)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Jun 14 09:15:00 CEST 2019

Ik, gisteren, over de Pinkpop-poster,
> Als men de '20P' van de titel ondersteboven leest dan staat er 'dog'.
http://www.tuxtown.net/pipermail/d66/attachments/20190604/62f91ab6/attachment-0001.jpg

Ik had er wel een beetje de pee in dat ik de rest niet zag. Er staat
immers meer tekst, het is overduidelijk vrijmetselarij en het staat
derhalve gewoon voor je. Later op de dag zag ik het dan toch... en het
ging zelfs over die pee die ik er in had...  :-)

* Van,
     50Pinkpop
   moet men niet alleen de '50P' ondersteboven lezen maar ook de twee
   'p's (als 'd'). Dan verkrijgt men het anagram,
     do kind dog
   Waarbij men 2 kanten opkan,
     do kind = love
   en de 'love dog' - en daarmee '50Pinkpop' is,
     Apollo
   Maar er is nog een tweede oplossing: De,
     kind dog
   is eveneens,
     Apollo
   en dus betekent 50Pinkpop,
     do Apollo
   Ofwel, in het Nederlands,
     Neem Apollo te grazen
   Apollo en Mercurius houden immers op te bestaan bij het Einde der
   Tijden wanneer ze in elkaar opgaan (en de Zon op '6' uur rechte
   klimming staat: Midzomer) tijdens een Midzomerse Zonsverduistering.
   Het feit dat Apollo er nogal vrouwelijk uitziet en 6 'sex' betekent
   (daarom betekent 'homosex' '666' - het Nummer van het Beest) maakt
   de tweede oplossing waarschijnlijker dan de eerste.

Dit soort dingen komt men overal tegen. In onze tijd vindt het Einde
der Tijden plaats tijdens een klimaatramp. Van de week op de TV: Op
21 juni (Midzomer) gaat de Tweede Kamer hierover vergaderen. Zoiets
kan onmogelijk toeval zijn. Zelfs als het feit als zodanig niet waar
zou zijn is het wel een feit dat de NPO (en dan weten we wel uit welke
hoek de wind waait) hierover heeft bericht. Kwestie van hersenspoeling
permanente.