[D66] @Tuxtown1

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat Jun 8 10:32:42 CEST 2019

Probleem is dat D66 niet vaak meer in het nieuws zij. En als het gebeurt
is het dikwijls negatief. Wanneer er wel iets in de media komt, dan mail
ik het keurig door en ook de peilingen (de frequentie van de politieke
barometer is momenteel uiterst grillig) houd ik keurig bij. Als ik iets
doormail, hoeft dat niet te betekenen dat ik het met de inhoud ervan
eens zou zijn.

Wat tevens speelt is de concurentie van dat vreselijke Facebook en
Twitter en dat steeds minder mensen een computer hebben waar men iets
zinnigs mee kan.

Neemt niet weg dat ik niet inzie waarom men voor dit soort dingen zou
moeten capituleren. Er zullen altijd mensen blijven die wel iets kunnen.