[D66] @Tuxtown1

Henk van Lingen henk at vanlingen.net
Fri Jun 7 11:29:39 CEST 2019

Beste Rene,

Ik geloof niet dat ik nu heel enthousiast wordt van de associatie
van jouw postings met de naam tuxtown. Bovendien deed het opschroeven van
je mailfrequentie me al weer eens afvragen of ik deze lijst niet eens moest
opdoeken.

De enige reden dat ik de lijst niet eerder heb weggegooid, was het feit dat
Henk V en Bert en Ernst nog wel eens wat posten.

Hoe wordt er op de lijst over opheffing gedacht?

Groeten,
Henk.