[D66] Chinese methode?

A.OUT jugg at ziggo.nl
Mon Jun 3 18:16:45 CEST 2019

Gedronken? Toen ik jaren geleden voor herkeuring moest opdagen, opende
de keuringsarts z'n mapje. En wat bleek? De eigen bijdrage cash van de
vorige keuring (iets van 200 euro) zat nog keurig verstopt in het mapje.
Schaf maar om te beginnen die belachelijke kosten af. Daarna kunnen we
het hebben over meer drastische methoden...