[D66] Garmonbozia: The Eagle has landed

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Jul 19 09:33:10 CEST 2019

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> Ruimtevaart: de negatie van de menselijke conditie. Laten we daar snel
> mee stoppen. Kuipers met z'n gedroomde Marsreis is niet goed bij z'n
> hoofd

Ik ben weer wel een voorstander van bemande ruimtevaart en ik kijk
momenteel naar al die Apollo-11 documentaires op de TV. Wat Kuipers
betreft: Ik heb - behalve diens fotoboek - nooit iets van diens
ruimtemissie gepubliceerd gezien en ben 's mans gezicht in allerlei
programma's meer dan beu.

Dat van die vrijmetselaarsbouwstukken in de ruimtevaart wist ik al -
voorbeeld: Buzz Aldrin van de Apollo 11 himself is Vrijmetselaar en hij
nam een vrijmetselaarsvlag mee naar de Maan,
   https://scottishritenmj.org/blog/to-the-moon-and-back-with-buzz-aldrin

http://freemasoninformation.com/wp-content/uploads/2015/03/Buzz-Aldrin-Astronaut.pdf

Toen van de week die ruimteapen langskwamen in de zoveelste Apollo-11
documentaire, zag ik dat er iets loos was men hun namen en dat er 2
koppen in de Eagle zaten zag ik pas toen ik mijn mail aan deze lijst
intikte. Die tweekoppige Eagle komt men immers overal tegen maar mensen
zien het niet. Op,
   https://en.wikipedia.org/wiki/Double-headed_eagle
staat dan ook,
   The Double-Headed Eagle of Lagash is used as an emblem by the Scottish
   Rite of Freemasonry.

Ongetwijfeld is er meer.