[D66] Beroerd (D66=KUT)

A.O. jugg at ziggo.nl
Sat Feb 23 18:05:55 CET 2019

VN deze maand: D66=KUT. Een sticker met deze boodschap werd
weggeshopped. Deze diagnose is juist, de vaginale beroerdheid is het
gevolg van een totaal verrotte samenleving. Geen wonder dat Pechtold
deze diagnose letterlijk heeft genomen en zijn eigen
veilingmeesterzaad heeft ge-ejaculeerd en bingo riep. Er zijn meer
partijen die kut zijn. Brave burgermannetjes die censureren omwille van
de a.s. verkiezingen hebben niet begrepen dat de maatschappij nog veel
beroerder is dan het hanteren van profaan woordgebruik. Sommige lieden
menen vandaag nog steeds zelfrespect te halen uit het 'meedraaien' in de
samenleving in een maffiastaat. Ik ben echter met permanente algemene
staking.
Als Latour staat voor Dingpolitik en burgerlijk D66 voor Homopolitik dan
sta ik voor Profane politik. Al mijn posts vallen buiten de
burgertempel: de boeroeboedoer der bourgeoisie zoals Lucebert schreef.
Wat als de onschuldig lijkende diagnose nog veel erger is in deze
terminale eindtijd? Een regressie die oscilleert tussen capitalist
barbarism and barbaric capitalism?