[D66] En de 'politicus van het jaar' is... eh ?

A.OUT jugg at ziggo.nl
Sun Dec 29 12:17:28 CET 2019

Ach, waarom nog woorden vuil maken aan 'de politicus'.
Lieden van het laagste allooi...

Er is nooit een verkiezing van de filosoof van het jaar, de astronoom
van het jaar, de werkeloze van het jaar, de verwarde man van het jaar
etc... De tango van de media en de politiek is onderhand uitgedanst, de
tango van cognitief kreupelen.

Guten rutsch ins neue Jahr!