[D66] Tweede Brexit-referendum

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Dec 13 08:31:21 CET 2019

Labour en de LibDems wilden een tweede Brexit-referendum. Ze kregen hun
zin: Het werd gisteren gehouden. Labour behaalde het slechtste
verkiezingsresultaat sinds 1935 en LibDem leidster Swansons (Swansong?)
werd uit het Lagerhuis geknikkerd. Boontje komt om z'n loontje. Moet ze
de democratie maar niet de rug toekeren. D66 zou lessen moeten trekken
uit het verval van de LibDems in de UK en de huidige zelfmoordmissie van
de Amerikaanse Demeocraten. Men zou ook voor de democratie kunnen zijn.
Niets op tegen.

De mainstream media lieten zich van hun zwartste kant zien - ik kan me
niet heugen dat het ooit erger is geweest dan de wanprestatie waarmee ze
het electoraat richting Brexit wist te loodsen. Gisteravond luisterde ik
naar Het Oog op Morgen. Zwaargelovigen bediscusieerden er het resultaat
van de Britse verkiezingen. Ze waren reactionair op de paranoide
schizofrenie af (de zwaarste vorm van krankzinnigheid - politiek
correcten moeten oppassen - 'correct' refereert niet voor niets naar
Satan). En dit vlak nadat de ongekozen klimaatpaus Timmermans mededeelde
dat Brussel miljarden van de burger gaat eisen in verband met de
zelfbedachte klimaatgekte. Voortaan mag er geen witte rook meer uit de
schoorsteen komen of zoiets (de schoorsteen staat voor de regenboog -
maar wie ziet naast Timmermans en de zijnen zoiets?).

Dat rattengedoe waarover ik deze week berichtte komt trouwens ook weer
uit Brussel. Het zal niet. De Eurofielen willen dat we vergeven worden
van de ratten. Reden ? Orwell beschrijft het in z'n boek 1984 en ratten
zijn net honden. Hij beschrijft trouwens ook de homosexualiteit (als
666) en kijk eens waar we nu zijn.

Wanneer houdt deze gekte eindelijk eens op ?

Marc Fluks, Amsterdam