[D66] Rattenbende (2)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Thu Dec 12 10:14:43 CET 2019

> Ik, eerder deze week, over problemen waarmee politiek-correcten
> de burger menen te moeten opzadelen,
> Ik vergat trouwens de ratten (dom, dom): In Amsterdam ziet men
> tegenwoordig steeds vaker ratten op straat lopen.
> Gisteren was er zowaar een TV-programma over....
> Programma: De Monitor
> Datum:     8 december 2019
> WebTV:     https://www.npostart.nl/de-monitor/08-12-2019/KN_1710586
> Item:      Wie stopt de rat ?
> Antwoord: Niemand stopt de rat.

...het verhaal gaat door...

In het AD van vandaag staat,
   Wetenschappers staan voor een mysterie: wat is de oorzaak van
   die enorme muizenplaag?

https://www.ad.nl/binnenland/wetenschappers-staan-voor-een-mysterie-wat-is-de-oorzaak-van-die-enorme-muizenplaag~a6908dbd/

Kwestie van het gifverbod - het zoveelste idiote verbod waarmee politiek
correcten de burger zit op te zadelen. Vanaf 2023 geldt er zelfs
algeheel verbod ongedierte met gif te bestrijden.

Geen grap, dit is echt waar,
   http://www.google.com/search?tbm=nws&q=2023+gif+%28muizen+OR+ratten%29
Nog erger: De huidige ratten en muizenplaag werd *voorspeld*. De huidige
muizen- en rattenplaag is doelbewust veroorzaakt en het is de bedoeling
dat het nog *veel erger* wordt.