[D66] Wegkijkjournaal kijkt de weg kwijt

edebets1 at euronet.nl edebets1 at euronet.nl
Wed Aug 21 22:33:44 CEST 2019

De paar keer per maand dat ik in Amsterdam Centrum werk ben ik altijd weer blij dat ik als ik de toeristenslalom op de Kloveniersburgwal en Geldersekade overleefd heb, aan boord kan gaan op de pont richting NDSM werf. Het snelfietspad vanaf Noord naar Zaandam is vervolgens helemaal een verademing: weinig verkeer en al helemaal geen toeristen. Die blijven hangen in Pyongyang aan de Amstel.

Ernst Debets/
Zaanstad