[D66] Bijdrage Pechtold als APB eindigt als laatste

Ernst Debets edebets1 at euronet.nl
Tue Sep 25 21:19:34 CEST 2018

Marc,

De groep "Opfrissing!" onder leiding van Boris v/d Ham heeft al een aantal moties aangaande bestuurlijke vernieuwing ingediend voor het D66 congres, volgende week Zaterdag in 's Hertogenbosch.

Naar het zich laat aanzien zijn er op het congres 3 "hot items":

- Bestuurlijke vernieuwing
- Afschaffing dividendbelasting
- Positie Pechtold

Ik ben benieuwd!