[D66] Itale, Soros, Orban

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Thu Oct 25 11:22:53 CEST 2018

  Henk Vreekamp,
> mij valt de wekenlange en negatieve berichtgeving over het geplande
> Italiaanse begrotingstekort op

De Eurocraten gaan ditmaal tekeer tegen Italie.
Vorige week lagen Denemarken en Oostenrijk net zo dwars als eerder
Hongarije en Polen (UN-immigratieverdrag waarover de Tweede Kamer
weigert te vergaderen omdat de burger in dat geval doorheeft dat
men door de politiek wordt opgelicht).
En dan is er natuurlijk nog de Brexit en de problemen met Griekenland.

In eigen land moet de democratie zo snel mogelijk afgeschoten worden
(referendum) teneinde te voorkomen dat de burger ooit ook maar iets
over het lidmaatschap van de EU te zeggen krijgt.
En iedereen die iets anders vindt, wordt door de EU als nazi bestempeld
(onlangs nog door Timmermans, van de komende PvdA 1-mansfranctie in het
EuroParlement).

Het gaat wel lekker zo.

  Ernst Debets,
> Als je van 2 Hongaren de minst slechte moet kiezen kies ik toch
> voor Soros boven Orban.

Soros heeft voor 8 miljard Euro mensen opgelicht. Hij schurkt alleen
maar tegen politici aan om te kijken waar hij nog meer z'n slag kan
slaan. Niet dat zo'n bombrief goed te praten valt, natuurlijk.

Orban reageert slechts (mogelijk verkeerd, dat moet nog blijken) op
zaken waarvoor hij zelf niet verantwoordelijk is. Vast staat dat hij
met zijn hek Europa voor nog meer ellende heeft behoed terwijl
Brussel en Soros juist zo veel mogelijk ellende willen. De laatsten
zijn niet alleen tegen Orban maar tegen alle Oosteuropese landen.
En ja, helaas liep D66 hierbij voorop met dat homo-gedoe. Vandaar
dat Sophie in 't Veld op Soros' geheime lijstje prijkt.