[D66] Valt Wienen weer door de mand ?

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon Oct 15 11:40:51 CEST 2018

De Haarlemse burgemeester Wienen wordt bedreigd maar uit welke hoek de
dreiging komt en waaruit ze bestaat is onbekend. We weten thans dat
dader en daad onbekend zijn, maar het slachtoffer staat vast en dat dat
moet haast wel een held zijn.

Vraag rijst dan of het beweerde allemaal wel waar is. Wordt Wienen
wellicht door zichzelf bedreigd omdat hij zo graag de held uithangt ?

Drie jaar geleden deed deze theoloog ook al zo raar en vond ik linkjes
(hier gepost) tussen hem, de Vrijmetselarij, en was er zowaar een
satansfilmpje.

Ik zou er maar niet al te veel in geloven.