[D66] Kernenergie

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat Nov 24 10:32:01 CET 2018

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> Goed om te horen dat de kernenergietransitie voornamelijk
> in het Mercurius-brein van Fluks zich afspeelt.

Samsom is nu weer voor kernenergie. Die man is een windvaan. Eerst
presenteert hij zich als kernfysicus (dat is hij niet), dan is hij bij
Greenpeace en weer tegen en nu komt er een raar rapport van de VN en is
hij weer voor kernenergie (omdat zonder het rapport niets voorstelt).
https://www.vn.nl/diederik-samsom-duurzame-toekomst/

Ik ben voor kernenergie en zou willen dat de energiepolitiek en dat
klimaatgedoe worden losgekoppeld. De twee hebben niets met elkaar te
maken. Zolang er geen kernenergie bijkomt, is er alleen maar meer
CO2-uitstoot. Tamelijk raar derhalve om tegen beide te zijn.