[D66] Is Fluks nog te redden?

A.O. jugg at ziggo.nl
Wed Nov 21 11:27:06 CET 2018

Ik heb nog slechts de Grote Kladderadatsch in de aanbieding voor
Nederland en z'n kaaskoppen. Ik kies voor geen enkel politiek
alternatief. Nederland heb ik afgeschreven. Ben met Innere Emigration.
Soms moet je de zaken eerste verergeren voordat er een catharsis
plaatsvindt. Rij een gierton in de Tweede Kamer en ruk die Troon uit de
Ridderzaal.