[D66] Simons - weer eens - ontmaskerd

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sun Nov 18 10:49:33 CET 2018

Deze week staat narciste/raciste Sylvana Simons weer eens in de
politiek-correcte schijnwerpers. Reden om opnieuw te kijken wat
ze dit maal zoal bij elkaar liegt...

* (Valse) Opleiding.
   In het verleden bleek Mw Simons niet in staat om welke opleiding
   dan ook te voltooien. Politiek-correct Nederland heeft dus
   ingegrepen. Wikipedia,
     https://nl.wikipedia.org/wiki/Sylvana_Simons
   zegt er inmiddels dit van,
     Op de lagere school deed zij aan jazz- en klassiek ballet.
     Vanwege problemen met haar vader verliet ze op 14-jarige
     leeftijd haar ouderlijk huis en trok in bij een oudere
     halfzus in Amsterdam. Ze volgde opleidingen aan de
     balletacademie van Lucia Marthas en aan een kappersschool.
     Ze werd aangenomen op de Theaterschool.
   Hier staat eigenlijk niets. Wat beweren politiek-correcten
   inmiddels ? Op
     https://www.groene.nl/artikel/tussen-redelijk-en-razend
   staat,
     Zij, succesvolle scholiere in een witte omgeving
   Bingo.

* (Vals) Adres.
   Dit is belangrijker want gementeraadsleden moeten immers
   ingezetenen zijn (passief kiesrecht en zo) en deze mevrouw
   zit in de gemeenteraad van Amsterdam. Toen ze gekozen werd
   was ze niet in Amsterdam woonachtig maar ze kondigde aan
   weldra te zullen gaan verhuizen. Op,

https://www.ditjesendatjes.nl/betrapt-sylvana-simons-heeft-vals-adres/
   staat evenwel,
     Halsema zou een afspraak met Sylvana hebben gemaakt en moet
     binnen een korte termijn in Amsterdam gaan wonen. Als dit
     niet gebeurt kan Halsema Sylvana uit de gemeenteraad
     zetten.
   En,
     stiekem woont Sylvana gewoon in haar huis in Duivendrecht.
     Het adres dat ze bij de gemeenteraad heeft opgegeven,
     blijkt dat van een oude woonboot te zijn. Buurtbewoners
     denken niet dat de omstreden politicus daar woont.
   en,
     Volgens de Kamer van Koophandel zou de onderneming van ene
     Ludo Keizer in de woonboot zijn gevestigd. Prive heeft hem
     benaderd, maar hij wil niet veel zeggen over de verwarrende
     situatie. 'Het klopt dat ik hier mijn bedrijf run. Overigens
     laat ik het hierbij. Je moet bij mevrouw Simons zijn, niet
     bij mij', zei hij tegen het weekblad.
   Op,
     https://drimble.nl/bedrijf/amsterdam/12155012/ludo-keizer.html
   staat het adres van Keizer,
     Klaprozenweg 118
     1032 KX Amsterdam
   Er staat een Google-maps kaartje bij van de ligplaats van de
   woonboot in kwestie. Inzoomen op het pad naar de boot kan ook,

https://www.google.com/maps/@52.401148,4.9020917,3a,75y,34h,76.89t/data=!3m7!1e1!3m5!1s6AaLTdv9iLAZvoo_WejZCQ!2e0!6s%2F%2Fgeo3.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D6AaLTdv9iLAZvoo_WejZCQ%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D30.549541%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656
   Als men hier rondkijkt, dan kan men hoogstens opmerken dat
   de stoppen weer eens bij Simons zijn doorgeslagen. En kennelijk
   ook bij haar racistische politiek-correcte fans.