[D66] Soros en andere politiek-correcte gekte deze week

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Nov 2 10:12:20 CET 2018

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> Opmerkelijk dat nu ook dr. MAF afstand neemt van de Nederlander...

Het betrof uiteraard ironie in de vorm van een hyperbool.

Overigens (vervolg op wat ik vorige week opmerkte) hoor ik zojuist op de
radio dat Oostenrijk inderdaad uit dat UNO migratiepact is gestapt en
dat Tjechie mogelijk gaat volgen. De Tweede Kamer weigerde er uberhaupt
over te vergaderen (omdat politiek-correcten per definitie voor zijn -
de twee honden moeten elkaar immers kunnen vinden - maar dit niet hardop
willen zeggen want men weet maar nooit wat ze in de toekomst allemaal
moeten ontkennen).

Wat Soros betreft: Ik zou wel eens een lijstje willen zien welke
bedrijven hij zoal voor eigen gewin kapot heeft gemaakt, hoeveel hij er
aan overhield en hoeveel mensen hierdoor hun baan verloren. Soros als
neo-liberaal dus. In een van die stukken die ik gaf staat dat hij
zichzelf beschouwt als volgeling van Popper (die draait zich in z'n graf
om). Soros is alles wat maar geld en status oplevert. Nu schermen zijn
aanhangers weer met dat hij Jood is (kennelijk zijn Joden per definitie
betrouwbaarder en zoveel meer mens dan niet-Joden). Lees: wie tegen
Soros is (en elk rationeel denkend mens zou dit behoren te zijn) is
volgens geschiedenisvervalsende politiek-correcten Nazi. Enfin,
Timmermans haalde twee weken geleden hetzelfde trucje uit. Geen wonder
dat steeds meer burgers van dit soort lieden wegloopt. Hier wil een
fatsoenlijk mens niet bij horen.

Politiek-correcten gaan zich intusen hoe langer hoe merkwaardiger
gedragen. Nu weer dat geen-melk mogen drinken (gaat over de Melkweg die
de twee honden scheidt, uiteraard)... waar gaat dit allemaal heen ? Waar
eindigt deze gekte ? Ligt er soms een leuke oorlog in het verschiet ?
Trekken ze weer eens op richting Moskou ?