[D66] De politiek correcte wereld van het schoolboek (2)

Ernst Debets edebets1 at euronet.nl
Sat Jun 30 20:56:35 CEST 2018

Nee sukkel,

Het is geen flitskapitaal:

De aan(deel)houder wint
Als je geknipt en geschoren wordt moet je blijven zitten
Wie schrijft die blijft.

Dus lange termijn beleggen heeft niets met flitskapitaal te maken.

Voor de liefhebbers:
Met de huidige temperaturen gaan alle 3 bovenstaande beurswijsheden volledig op, want zoals een andere berswijsheid zegt:
"Vrouwen bloot, Handel dood."

Ernst Debets/
Zaanstad