[D66] Dit beloofde Femke in 2017

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Thu Jun 28 11:48:00 CEST 2018

Bron:  Telegraaf
Datum: 28 juni 2018

Dit beloofde Femke in 2017
--------------------------

(...)

Halsema schreef in haar politieke bestseller 'Pluche' nog maar een jaar
geleden: 'Het is me menens. Ik ga niet de wachtkamer in van het
politieke bestuur om na een paar jaar weer tevoorschijn te komen en een
Senaatszetel te beklimmen of een burgemeestersketting om te hangen. Nee,
het afscheid van de politiek is definitief. En de reden is simpel. Ik
heb er genoeg van', aldus de politica in de inleiding van het boek dat
nog steeds voor 12,50 bij Bol.com te koop is.

(...)

--------
(c) 2018 TMG