[D66] Garmonbozia: Passen er 8 dagen in 1 week ? (2)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat Jun 23 12:04:12 CEST 2018

Eerder deze week op 21 juni schreef ik over de Beatle-film
'Eight days a Week' die dezelfde dag te zien was op NPO-2,
> Dat het hele Garmonbozia-gedoe gaat keer-op-keer over twee
> honden die tijdens Midzomer bij elkaar kunnen komen als
> gevolg van een midzomerse Zonsverduistering.

Dat gedoe met die honden komt oorspronkelijk uit Egypte. Op
deze wijze hielden de Egyptische priesters het volk er onder.
Net zoiets als thans het geval zij. De burger moet niet
alleen z'n gore smoel houden, de burger mag zelfs niet weten
wat er zoal aan de ahnd zij.

Op dezelfde 21 juni 2018 verscheen dit filmpje van ex-Beatle
McCartney op YouTube,
    http://www.youtube.com/watch?v=QjvzCTqkBDQ
en dit filmpje is opgehangen aan diens nieuwe album,
    Egypt Station
    https://paulmccartney.lnk.to/EgyptStation
met de songs,
    Come On To Me
    I Don't Know
Het eerste gaat over het zien van Apollo en het tweede over
het niet zien vanwege de luimen van Mercurius. Samen op 1
album. Orthos dus.

Het staat voor je ogen waar het over gaat.
Maar de meesten zullen het niet zien.