[D66] Voetballen onder het Hakenkruis

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue Jul 31 10:17:21 CEST 2018

Het was me al eens opgevallen dat in het logo van de Olympische Spelen
(niet de ringen) het woord 'Zion' verborgen zit maar gisteren zag ik op
de TV voor het eerst het logo van het wereldkampioenschappen voetbal
2022 in Qatar,

https://en.wikipedia.org/wiki/2022_FIFA_World_Cup#/media/File:Qatar_2022_bid_logo.svg

Dit is zowaar het Hakenkruis (gaat dit niet wat ver ?).

Eigenlijk zijn het twee hakenkruizen. Wellicht hebben de Vrijmetselaars
van de FIFA zich laten misleiden door de draaikolk van Typhon want zowel
de afkortingen FIFA als UEFA staan ook alweer voor de twee honden die
samen 1 zijn.

Rare is natuurlijk dat de nazi's niets moesten hebben van
Vrijmetselaars/Joden en dat de FIFA thans het Hakenkruis als symbool
voert.

Rare jongens die voetballers.