[D66] Amsterdamse Ombudsman en Openbaar Ministerie doenonderzoek

Henk Vreekamp vreekamp at knoware.nl
Mon Jul 30 13:24:05 CEST 2018

Volgens het NRC-verhaal zijn er bij de wijksgewijze overbevolking door
toeristen ook direct belanghebbenden: de drugsmafia. Die heeft geen belang
bij politie op straat, want dat jaagt de door de vrijheidspropaganda
aangetrokken klanten weg. Dus mijn idee van crue drugsverhalen lijkt mij
effectief voor althans een deel van de krioelende bezoekers. Misschien
zitten er onder de drugsverkopers nog bekende PvdA-ers/GL-ers? Alleen
verwarring onder toeristen lijkt mij niet voldoende...

De reacties in Barcelona zijn mij onbekend - is er een makkelijke bron?
hvu